Opinia jest sprzeczna z prawem lub zawiera treści niewłaściwe, obraźliwe, oszczercze, zastraszające, obsceniczne
Opinia zawiera elementy liczbowe (w ujęciu kwotowym lub procentowym) dotyczące polityki handlowej Punktu sprzedaży lub Citroën Polska (zniżka, zwrot, kwota faktury, taryfy promocyjne itd.).
Opinia zawiera wezwanie do sądu lub treści, które mogą prowadzić do pociągnięcia Punktu sprzedaży lub Citroën do odpowiedzialności cywilnej lub karnej.
Opinia zawiera komentarz niespójny z przyznaną Oceną (np. dotyczący zakupu nowego Samochodu w przypadku skorzystania z usługi warsztatowej lub odwrotnie).
Opinia wspomina o innym Punkcie sprzedaży niż ten, który sprzedał nowy Samochód lub wykonał usługę warsztatową (porównywanie Punktów sprzedaży jest niedozwolone).
Opinia wskazuje na konflikt interesów (pracownicy Punktów sprzedaży, Citroën Polska i Grupy PSA Peugeot Citroën są wykluczeni).
Opinia dotyczy Użytkownika, który podał błędne dane osobowe lub który nie brał osobistego udziału w Doświadczeniu Klienta
post_reject_reason_5_PL
post_reject_reason_6_PL
post_reject_reason_7_PL
Opinia zawiera informacje naruszające prawo do prywatności osób (imienne cytowanie osób trzecich bez ich wyraźnej zgody, komentarze dotyczące ich wyglądu i innych cech, itp.), poufne informacje (nazwiska/imiona, numery telefonu, adresy, e-maile, numery VIN, numery rejestracyjne, numery dokumentacji klienta, dane bankowe itp.) lub odniesienia do stron internetowych, hiperłącza, adresy URL.
post_reject_reason_10_PL
post_reject_reason_11_PL
This point of sale is no longer part of Advisor program
Opinia łamie prawo, zawiera słowa obraźliwe, raniące, dyfamacyjne, groźby, treści obsceniczne lub naruszające prawa i własność intelektualną osób trzecich (cytowanie innej marki itp.)
Opinia zawiera informacje związane z życiem prywatnym (przywoływanie z imienia i nazwiska osób trzecich bez ich wyraźnej zgody, treści komentujące aspekt fizyczny lub osobowościowy innych osób itp.), informacje niejawne (numery telefonów, adresy, e-mail, nr VIN, nr rejestracyjny, numer zamówienia, dane bankowe itp.) lub wymienia adresy stron internetowych, linki, URL
Opinia dotyczy innych treści niż związanych z jakością obsługi w punkcie sprzedaży w związku z zakupem Samochodu nowego, Samochodu używanego (Citroën Select) lub usług serwisowych
Opinia jest niezrozumiała (zawiera słowa bez znaczenia, błędy w pisowni uniemożliwiające zrozumienie, jest napisana w innym języku niż polski)
Opinia zawiera dane (wartości kwotowe lub procentowe) dotyczące polityki handlowej Punktu sprzedaży lub Marki Citroën (upusty, wartości odkupu, dane fakturowe, wartości rabatów itp.)
Opinia zawiera wezwania do wstąpienia na drogę sądową lub treści, które mogą skutkować odpowiedzialnością prawną Punktu sprzedaży lub Marki Citroën
Opinia zawiera komentarz niespójny z przyznaną oceną lub niezgodny z wybranymi usługami (przykład: wybór opinii o Samochodzie nowym lub używanym Citroën Select podczas, gdy Użytkownik skorzystał z usługi serwisowej lub odwrotnie)
Opinia dotyczy Sprzedawcy, który nie zrealizował danej sprzedaży
Opinia zawiera treści powodujące konflikt interesów (pracownicy Punktów sprzedaży, Marki Citroën i Grupy PSA nie mogą publikować opinii)
Opinia jest formułowana przez firmy (dopuszcza się wyłącznie opinie formułowane przez osoby)
Opinia dotyczy Użytkownika którego dane identyfikacyjne są błędne lub nie był on faktycznym odbiorcą Doświadczenia klienta
Opinia jest zdublowana (ten sam autor i opisywane Doświadczenie klienta)
Opinia dotyczy Użytkownika, który skorzystał z serwisu w sposób niezgodny z Ogólnymi Warunkami Użytkowania (np. zamieścił opinię w terminie ponad 75 dni od Doświadczenia klienta)
Opinia dotyczy Sprzedawcy, który nie pracuje już w Punkcie sprzedaży lub nie jest uczestnikiem programu Advisor Sprzedawca