GWARANCJE DOTYCZĄCE FABRYCZNIE NOWEGO CITROËNA:
GWARANCJE |
WADY FABRYCZNE |
POWŁOKA LAKIEROWA | PERFORACJA |
---|---|---|---|
ZAKRES | Wady fabryczne części, z wyjątkiem podlegających normalnemu zużyciu (np. klocki hamulcowe) | Wady oryginalnej powłoki lakierowej nadwozia | Perforacja: korozja postępująca od wewnątrz na zewnątrz nadwozia |
GWARANCJA OBEJMUJE |
- Bezpłatną naprawę lub wymianę wadliwych części - Pokrycie kosztów naprawy lub holowania w przypadku wystąpienia awarii, która jest objęta gwarancją |
Całkowite lub częściowe odnowienie powłoki lakierowej | Naprawę lub wymianę elementów, w których powstały przedziurawienia będące skutkiem korozji |
CZAS / PRZEBIEG |
- 2 lata od daty wydania samochodu - Bez limitu kilometrów |
- 2 lata od daty wydania samochodu - Bez limitu kilometrów |
-12 lat (samochody osobowe) - 5 lat (samochody użytkowe) - Bez limitu kilometrów |
GWARANCJA, CZYLI BRAK STRESU
GDZIE ZNAJDĘ SZCZEGÓŁY GWARANCJI?
JAK DZIAŁA GWARANCJA?
CO SIĘ STANIE, GDY SAMOCHÓD ZOSTANIE UNIERUCHOMIONY NA SKUTEK AWARII OBJĘTEJ GWARANCJĄ?
Niezwłocznie skontaktuj się z Citroën Assistance! Znamy Twój samochód w najdrobniejszych szczegółach, dlatego wiemy, jak najsprawniej poradzić sobie z problemem.
• Pokryjemy koszty naprawy na miejscu lub odholowania samochodu do najbliższego autoryzowanego serwisu Citroëna (maksymalnie 100 km).
• Jeżeli naprawa Twojego samochodu zajmie więcej niż 2 godziny, Doradca Serwisowy zaoferuje Ci rozwiązanie, dzięki któremu odzyskasz mobilność.
PRZY ZAKUPIE TWOJEGO SAMOCHODU NIE ZDECYDOWAŁEŚ SIĘ NA PRZEDŁUŻENIE JEGO OCHRONY PO ZAKOŃCZENIU GWARANCJI UMOWNEJ. CZY JEST JUŻ ZA PÓŹNO, BY TO ZROBIĆ?
CZY GWARANCJA WYGASA PO SPRZEDAŻY SAMOCHODU?
Z KIM NALEŻY SIĘ KONTAKTOWAĆ W RAZIE PYTAŃ DOTYCZĄCYCH GWARANCJI?
10 ZOBOWIĄZAŃ SERWISOWYCH CITROENA DLA SAMOCHODÓW ELEKTRYCZNYCH
- Gwarancja na akumulator trakcyjny: 8 lat lub 160 000 km
- Citroën Assistance: jazda z pełnym spokojem 24/24 i 7/7
- Ë-Expert center: nasi eksperci zaopiekują się Twoim samochodem i odpowiedzą na wszystkie pytania.
- Umowa serwisowa Ë-Service: zalecana oferta świadczeń obejmująca wszystkie czynności obsługowe, części i robociznę.
- Certyfikowane stacje ładowania: kompletna gama stacji Wall Box*. Wsparcie przy wyborze i instalacji.
- Rozwiązania zapewniające mobilność: proponowane w każdej sytuacji, gdyby Twój samochód został unieruchomiony w wyniku nieoczekiwanych zdarzeń.
- Regularna aktualizacja oprogramowania: korzystanie z najbardziej aktualnych aplikacji to jeszcze większa przyjemność z jazdy.
- Naładowanie akumulatorów do 80% przy wszystkich czynnościach serwisowych wykonywanych w ASO, niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania samochodu.
- Wizyta i wycena w serwisie online: umów się do serwisu i sprawdź koszt usług serwisowych online.
- Czysty samochód po każdej czynności serwisowej wykonanej przez ASO.
Citroën Assistance
Podróżując po Polsce i Europie samochodem objętym Assistance możesz czuć się pewnie i bezpiecznie. Awaria czy inne zdarzenie drogowe nie muszą oznaczać dodatkowego stresu. W takiej sytuacji wystarczy skontaktować się z Citroën Assistance.
Jeden telefon pod bezpłatny numer 800 12 07 07 na terenie Polski lub na numer płatny (00 48) 664 12 07 07 dostępny w Polsce i poza granicami kraju. Bez względu na model samochodu, Citroën Assistance jest do Państwa dyspozycji. Usługa jest bezpłatna dla użytkowników samochodów Citroën na gwarancji.
Serwis efektywny w każdej sytuacji. W przypadku awarii samochodu, Citroën Assistance działa natychmiast. 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu (również w dni świąteczne). Przedstawiają nam Państwo pojawiający się problem, my go analizujemy i wysyłamy technika z odpowiednio wyposażonym samochodem w możliwie najkrótszym czasie. Dzięki gęstości punktów sieci Citroën dokonujemy interwencji na terenie całej Polski.
POMOC DROGOWA CITROËN: MOŻESZ NA NAS LICZYĆ