PAKIETY CITROËN CONNECTED SERVICES
Usługi SOS i Assistance
Cyfrowa książeczka serwisowa
Mirror screen
Bezpieczne korzystanie ze smartfona podczas jazdy dzięki funkcji wyświetlania ulubionych aplikacji na wyświetlaczu samochodu.
Opcja wliczona w cenę samochodu i dostępna jako wyposażenie dodatkowe do pakietu Connect One.
Ë-Coaching
Dzięki zintegrowanej aplikacji w centralnym systemie multimedialnym Twojego pojazdu* skorzystasz z porad dotyczących optymalnego użytkowania, które pomogą wydłużyć żywotność baterii, poprawić komfort termiczny oraz zwiększyć codzienny zasięg. Zyskasz dostęp do ponad 20 spersonalizowanych wskazówek.
*dostępne w pojazdach elektrycznych i hybrydowych plug-in
Jeździj bezpiecznie dzięki tej usłudze, która powiadamia Cię o wszelkich problemach lub konieczności serwisowania Twojego samochodu.
*Usługa dostępna wkrótce
Oferta Free2Move dedykowana profesjonalnym flotom, dostępna we wszystkich nowych samochodach dostawczych Berlingo, Jumpy i Jumper (od 2024 r.), umożliwiająca monitorowanie i optymalizację w czasie rzeczywistym stanu Twojego pojazdu.
*Usługa będzie dostępna dla klientów flotowych w późniejszym terminie.
Skorzystaj z usług takich jak informacje o ruchu drogowym w czasie rzeczywistym czy ostrzeżenia o zbliżaniu się do niebezpiecznych stref – i ciesz się płynną jazdą. Dotarcie do celu jeszcze nigdy nie było tak łatwe!
Funkcja EV Routing* w modelach e‑Jumpy i e‑Spacetourer przekazuje w czasie rzeczywistym informacje o ruchu drogowym, postojach w celu ładowania, zużyciu energii, topografii, a nawet stylu jazdy.
*Usługa dostępna wkrótce
Odkryj usługi, które ułatwią Ci życie
Services sur mesure
Restez connectés à votre véhicule
Faîtes des économies en souscrivant à cette offre sans engagement.
Mieux vous conduisez, plus vous économisez !
Czy masz jakieś pytania dotyczące aplikacji MyCitroën, pakietów i usług łączności?
Citroën na nie odpowie
Pobierz aplikację MyCitroën
Jak pobrać aplikację MyCitroën?
- Na smartfonie otwórz sklep Apple Store lub Google Play w zależności od posiadanego systemu operacyjnego.
- W pasek wyszukiwania wpisz „MyCitroën”
- Kliknij na aplikację MyCitroën, a następnie kliknij przycisk „Pobierz”
Następnie stwórz konto w aplikacji MyCitroën.
Stwórz konto w aplikacji MyCitroën
Warunki wstępne
Zanim rozpoczniesz, musisz pobrać aplikację MyCitroën.
Postępuj zgodnie z nagraniem lub instrukcją zamieszczoną poniżej:
1. Stwórz konto w aplikacji MyCitroën
W aplikacji MyCitroën:
- Wybierz „Zarejestruj się”
- Wypełnij formularz (adres e-mail, hasło, płeć, nazwisko, imię) i potwierdź wprowadzone dane
Lub
Na stronie https://services-store.citroen.pl/:
- W prawym górnym rogu wybierz „Utwórz konto"
- Wypełnij formularz (adres e-mail, hasło, płeć, nazwisko, imię) i potwierdź wprowadzone dane
2. Aktywuj swoje konto
- Otwórz otrzymanego e-maila
- Wybierz „Aktywuj swoje konto MyCitroën”
- Potwierdź
3. Połącz się ze swoim kontem
- W aplikacji MyCitroën wybierz „Połącz się”
- Wpisz swój adres e-mail i hasło
- Zaakceptuj i potwierdź
Następnie możesz połączyć aplikację MyCitroën ze swoim samochodem.
Zanim rozpoczniesz, musisz pobrać aplikację MyCitroën i stworzyć konto.
Zajmie Ci to tylko 10 minut. Wsiądź do samochodu ze smartfonem i podążaj za instrukcją zawartą w nagraniu lub wykonaj następujące kroki:
W aplikacji MyCitroën:
- Wybierz „Dodaj pojazd”
- Wprowadź numer identyfikacyjny (VIN) swojego samochodu
- Wprowadź swój przebieg i potwierdź
- W sekcji „Moje usługi” wybierz usługę i wprowadź swój numer telefonu
- Wprowadź kod bezpieczeństwa, który otrzymałeś w SMSie i potwierdź wprowadzone dane. Stwórz 4-cyfrowy kod PIN i potwierdź go.
Następnie, na pokładzie Twojego samochodu za pomocą telefonu:
- W ustawieniach Twojego telefonu aktywuj Bluetooth i połącz swój samochód z nowym urządzeniem po zaakceptowaniu Regulaminu
- Na ekranie samochodu wybierz „Połącz telefon”, połącz swój telefon i potwierdź wprowadzone zmiany
- W telefonie wprowadź kod wyświetlany na ekranie Twojego samochodu
- Na ekranie samochodu wybierz „telefon” i „przesyłaj dźwięk” i potwierdź wprowadzone zmiany
Na ekranie głównym w aplikacji MyCitroën pojawi się potwierdzenie. Następnie należy:
- Wyłączyć silnik samochodu na 5 minut
- Zezwolić na udostępnianie danych w samochodzie
- Jeździć przez minimum 15 minut w celu ustalenia połączenia między samochodem a aplikacją MyCitroën
Otrzymasz e-mail potwierdzający, że usługi łączności zostały aktywowane i mogą być używane.
Następnie można aktywować i korzystać z pakietów Connect ONE oraz Connect PLUS.
Warunki wstępne
1. Aktywuj pakiet Connect One
W aplikacji MyCitroën:
- W sekcji „Moje usługi” wybierz dowolną usługę
- Otworzy się okienko: wybierz opcję „Aktywuj teraz”
- Przeczytaj regulamin, wprowadź numer swojego telefonu i potwierdź wprowadzone dane
Lub
Na stronie https://services-store.citroen.pl/:
- Wybierz „Pakiet Connect ONE” i „Aktywuj teraz”
- Przeczytaj regulamin, wprowadź numer swojego telefonu i potwierdź wprowadzone dane
Jeśli chcesz, możesz też aktywować pakiet Connect PLUS lub aktywować i korzystać z usług zawartych w pakiecie Connect ONE.
2. Aktywuj pakiet Connect Plus
W aplikacji MyCitroën:
- W sekcji „Poznaj usługi" wybierz opcję „Odkryj” dla pakietu Connect PLUS
- Otworzy się okienko: wybierz opcję „Aktywuj teraz”
- Przeczytaj regulamin, wprowadź numer swojego telefonu i potwierdź wprowadzone dane
Lub
Na stronie https://services-store.citroen.pl/:
- Wybierz „Connect PLUS” i „Aktywuj teraz”
- Przeczytaj regulamin, wprowadź numer swojego telefonu i potwierdź wprowadzone dane
Następnie można aktywować i korzystać z usług zawartych w Twoim pakiecie.
3. Przedłuż pakiet Connect Plus
Czy Twój pakiet Connect PLUS wygasł? Możesz go subskrybować.
W aplikacji MyCitroën:
- W sekcji „Moje usługi” możesz zobaczyć datę wygaśnięcia Twojego pakietu - wybierz ją
- Otworzy się okienko: wybierz ofertę przedłużenia pakietu na miesiąc lub rok
- Wybierz „Aktywuj teraz”
- Potwierdź dane transakcji
Lub
Na stronie https://services-store.citroen.pl/:
- W sekcji „Moje konto” możesz zobaczyć datę wygaśnięcia Twojego pakietu - wybierz ją
- Wybierz ofertę przedłużenia pakietu na miesiąc lub rok
- Wybierz „Aktywuj teraz”
- Potwierdź dane transakcji
Warunki wstępne
Usługi uwzględnione w pakiecie Connect One, które są już aktywowane
- SOS i Assistance: Dla spokoju ducha, skorzystaj z szybkiej pomocy w razie wypadku lub awarii i śledź przyjazd lawety w czasie rzeczywistym.
- Mirror Screen: Wyświetl aplikacje mobilne i ich zawartość bezpośrednio na ekranie Twojego samochodu
- Gry: Zrób sobie przerwę w podróży i zagraj w grę sam lub z pasażerami.
- Free2Move Preventive Maintenance: Monitoruj i optymalizuj w czasie rzeczywistym stan swojego pojazdu.
Usługi uwzględnione w pakiecie Connect One należy aktywować osobno
Telematyka*:
Dzięki usłudze telematyce powiadomimy Cię o dodatkowo wymaganych serwisach i przeglądach Twojego Citroëna. W międzyczasie możesz być pewien, że Twój pojazd działa tak, jak powinien - to właśnie jest beztroskie podróżowanie.
Jeśli Twój pojazd został wyposażony w usługi Citroën Connect Box, oznacza to, że jest jest kompatybilny z tą bezpłatną usługą łączności zawartą w pakiecie Connect ONE.
Wystarczy otworzyć aplikację MyCitroën, wybrać sekcję „Moje usługi” i aktywować usługę telematyki.
Umożliwi to zdalne aktywowanie Twojego pojazdu i skorzystanie z tej nieodpłatnej usługi (ten proces może trwać do 7 dni).
*Usługa dostępna wkrótce
Cyfrowa książeczka serwisowa*:
Twój cyfrowy rejestr serwisowania, aktualny i zawsze dostępny: wszystkimi przeszłymi i przyszłymi przeglądami i serwisami zarządza się automatycznie cyfrowo. Wystarczy aktywować, a następnie po każdej wizycie w sesrwisie będziemy aktualizować Twój cyfrowy rejestr serwisowania.
- Na stronie głównej w aplikacji MyCitroën, w sekcji tej usługi wybierz „Odkryj teraz” lub jeśli otrzymałeś wiadomość e-mail oferującą skorzystanie usługi, wybierz „Subskrybuj”
- Wybierz „Kup teraz”, a następnie „Kup”
- Przeczytaj i zaakceptuj Regulamin
Możesz również poprosić o aktywację usługi w salonie Citroëna.
*Twój pojazd musi być wyposażony w CITROËN CONNECT BOX
Usługi uwzględnione w pakiecie Connect Plus, które są już aktywowane
- Connected Navigation: Przyjedź do celu podróży na czas dzięki nawigacji TomTom GPS, informacjom o stanie dróg i strefach zagrożenia w czasie rzeczywistym.
- Remote Control: Sprawdź, czy Twój samochód jest zamknięty, zamknij go lub otwórz, włącz światła, zatrąb za pomocą prostego kliknięcia w ekran Twojego smartfona.
- E-Remote Control: Sprawdź i kontroluj stan naładowania swojego pojazdu elektrycznego i dla większego spokoju otrzymuj powiadomienia o pełnym naładowaniu akumulatora lub o przerwaniu ładowania.
- Trip Planner: Bez zbędnych stresów zaplanuj swoją podróż i lokalizacje stacji ładowania na swojej trasie (dowiedz się więcej tutaj).
- Connected Alarm*: Zapewnij sobie spokój umysłu i sprawdzaj stan swojego samochodu z każdego miejsca, o każdej porze, otrzymuj informacje w czasie rzeczywistym na wypadek kradzieży, nawet jeśli nie jesteś w pobliżu swojego samochodu.
*Usługa dostępna wkrótce
Usługi uwzględnione w pakiecie Connect Plus należy aktywować osobno
e-ROUTES*:
Skorzystaj z wyjątkowych funkcji nawigacji: planowanie podróży uwzględnia najlepsze miejsce postoju na ładowanie, jazda bez stresu mimo zmieniających się warunków na drodze dzięki aktualizacjom w czasie rzeczywistym. Aby subskrybować usługę, wykonaj następujące kroki:
- Aktywuj lub subskrybuj pakiet Connect PLUS.
- W aplikacji MyCitroën wybierz "Subskrybuj e-ROUTES".
- W sekcji „Pojazd” wybierz „Usługi” > „e-ROUTES” > „Aktywuj teraz”.
- Na stronie głównej wybierz „Subskrypcja w toku” > „Start”, a następnie wprowadź swój numer telefonu.
- Wprowadź kod, który otrzymałeś w SMSie.
- Połącz aplikację MyCitroën ze swoim samochodem.
- Otwórz sklep Apple Store lub Google Play w zależności od posiadanego systemu operacyjnego i pobierz aplikację e-ROUTES.
- Otwórz aplikację e-ROUTES i wybierz markę Citroën.
- To by było na tyle! Otrzymasz powiadomienie o pomyślnym przebiegu aktywacji.
*Usługa dostępna wyłącznie dla modeli e-C4 i e-C4X
ChatGPT:
Aby zacząć korzystać z asystenta podróży:
1. Musisz być właścicielem jednego z następujących modeli z aktualnej gamy Citroëna: C4, C4X, C5X, Jumpy, Spacetourer, wyposażonego w ekran pokładowy.
2. Musisz mieć aktywowany pakiet Connected Navigation.
3. Kliknij „https://services-store.citroen.pl/store/chatgpt-zintegrowany-w-twoim-citroenie”, a następnie przycisk „Aktywuj teraz”.
4. Dokonaj zakupu zgodnie z instrukcjami.
5. Wraz z automatyczną zdalną aktualizacją "Over‑the‑Air" funkcja ChatGPT* zostanie aktywowana w systemie multimedialnym.
6. Otrzymasz e‑mail z potwierdzeniem aktywacji.
7. Wystarczy powiedzieć „OK Citroën”, aby zacząć rozmawiać ze swoim samochodem.
Jeśli nie masz aktywnego pakietu Connected Navigation, kliknij TUTAJ, aby go aktywować.
Po aktywowaniu pakietu Connected Navigation możesz zasubskrybować ChatGPT. Pamiętaj, że korzystanie z usługi jest powiązane z pozostałym czasem trwania umowy na pakiet Connected Navigation. Jeśli umowa na pakiet Connected Navigation wygaśnie wcześniej niż umowa na usługę ChatGPT, konieczne będzie odnowienie subskrypcji pakietu Connected Navigation, aby nadal korzystać z ChatGPT.