Unikalne cechy C3
Więcej charakteru
Więcej komfortu
Lepsza łączność
3 poziomy wyposażenia
1 edycja biznesowa (tylko dla użytkowników biznesowych)
2 silniki
5 kolorów nadwozia
Z C3 proste wybory zaczynają się od 69 900 zł
3 poziomy wyposażenia
1 edycja biznesowa (tylko dla użytkowników biznesowych)
2 silniki
5 kolorów nadwozia
Z C3 proste wybory zaczynają się od 69 900 zł
C3 jest dostępny w wersjach o 3-ech poziomach wyposażenia oraz w edycji biznesowej
Wyposażenie C3 YOU
Styl zewnętrzny:
- 16'' felgi stalowe z kołpakami PYRITE
- Przednie reflektory LED
- Światła do jazdy dziennej LED
Wnętrze i system multimedialny:
- Wyświetlacz Citroën Head up (i) Wyświetlacz przezierny Citroën zapewnia kierowcy łatwy dostęp do wszystkich potrzebnych informacji bez konieczności odrywania wzroku od drogi, co pozytywnie wpływa na bezpieczeństwo i spokój za kierownicą.
- Miejsce na smartfona (i) Posiada zintegrowany uchwyt dokujący do smartfona i przy pomocy technologii NFC automatycznie uruchamia specjalną aplikację ze skrótami do funkcji telefonu, radia, nawigacji i muzyki.
- Siedzenia z tkaniny
Wygoda i bezpieczeństwo:
- Zawieszenie Citroën Advanced Comfort® (i) Zawieszenie z podwójnymi progresywnymi odbojnikami hydraulicznymi. To opatentowane rozwiązanie gwarantuje podróżującym idealny poziom komfortu niezależnie od warunków na drodze.
- Tylne czujniki parkowania
- Klimatyzacja manualna
- Automatycznie włączane reflektory
- Aktywny hamulec bezpieczeństwa (i) W przypadku wykrycia ryzyka kolizji przy prędkości powyżej 7 km/h kierowca otrzymuje ostrzeżenie. Jeśli nie zareaguje, system hamowania awaryjnego automatycznie włączy hamulce.
- Aktywny system ostrzegania o opuszczeniu pasa ruchu (i) Automatycznie koryguje tor ruchu samochodu i wspomaga utrzymanie go na pasie jezdni poprzez ostrzeganie kierowcy o zmianie pasa bez uprzedniego włączenia kierunkowskazu.
- Rozpoznawanie znaków ograniczenia prędkości (i) Odczytuje znaki ograniczenia prędkości i wyświetla je kierowcy na panelu wskaźników.
- Automatycznie sterowane przednie szyby
Wyposażenie C3 PLUS
(dodatkowo do wyposażenia YOU)
Wygląd zewnętrzny :
- 17-calowe stalowe obręcze kół z kołpakami AZURITE
- Elementy ozdobne zderzaków- osłony podwozia przednie i tylne
- Czarne, błyszczące relingi dachowe
- Kolorowe wstawki
- Przednie reflektory w technologii LED
Wnętrze i system informacyjno-rozrywkowy :
- Centralny ekran dotykowy 10,25”
- Bezprzewodowy Apple CarPlay & Android Auto©
- Materiałowa tapicerka foteli, szara Urban
- Drugi rząd siedzeń składany w proporcji 60/40
- Fotel kierowcy z regulacją wysokości
- Obszyta kierownica
Komfort i bezpieczeństwo :
- Fotele Citroën Advanced Comfort® (i) Fotele z pianką o wysokiej gęstości i dodatkowo zwiększonej grubości, które zapewniają optymalny poziom wygody podczas każdej podróży.
- Elektrycznie składane lusterka boczne z funkcją odmrażania
- Automatyczne wycieraczki
- Elektrycznie sterowany hamulec postojowy
wyposażenie C3 MAX
(Wyposażenie standardowe ponad wersję PLUS)
Styl zewnętrzny:
- 17-calowe felgi aluminiowe ATACAMITE z diamentowym szlifem
- Tylne światła 3D LED
- Przyciemniane tylne szyby
- Dwukolorowe nadwozie
Kabina i system multimedialny:
- System nawigacji 3D
- Bezprzewodowa ładowarka smartfonów
- Elektrochromatyczne lusterko wsteczne
- Siedzenia z tkaniną TEP/w kolorze Metropolitan Grey
Komfort i bezpieczeństwo:
- Automatyczna klimatyzacja
- Kamera cofania
- Automatycznie sterowane tylne szyby
Wyposażenie C3 BUSINESS
(dodatkowo do wyposażenia wersji PLUS)
Wygląd zewnętrzny :
- 16-calowe stalowe felgi z kołpakami PYRITE
Wnętrze i system multimedialny :
- 3D Connected Navigation System – zaawansowany system nawigacji z dostępem do danych w czasie rzeczywistym (informacje o ruchu drogowym, ceny paliw itp.)
- Bezprzewodowe ładowanie smartfona
C3 jest dostępny z 2 rodzajami silnika
Ekskluzywne funkcje
Większa przestrzeń i łatwy dostęp do kabiny
Bezpieczna jazda
Citroën C-Zen lounge
Zawsze w kontakcie
Jak zakupić online lub w salonie
1. SKONFIGURUJ LUB WYBIERZ MODEL DOSTĘPNY OD RĘKI
2. WYBIERZ DEALERA
3. ZATWIERDŹ I ZAMÓW
4. POCZEKAJ I KORZYSTAJ Z PRZYJEMNOŚCIĄ
Shipping options
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt:
● Lorem ipsum dolor
● Lorem ipsum dolor
Metody płatności
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt:
● Lorem ipsum dolor
● Lorem ipsum dolor
Payment options
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt:
● Lorem ipsum dolor
● Lorem ipsum dolor
F.A.Q
How do I order online?
On this website , you are able to review our offers and personalise an offer to suit your needs and if you would like you can continue to order online.
You can personalise an offer by configuring the car for example choosing from the available paints, engines, interior trims and options.
You can personalise the finance settings by adjusting the term, mileage and cash deposit levels. Please note that currently this website only offers the ability to order online with Personal Contract Purchase (PCP) finance through Stellantis Financial Services UK Limited, the official finance partner of Citroën UK. However other finance options are available and you can discuss these with any of our Citroën retailers.
Once you have personalised the offer to suit your needs, you can choose to continue to order online, save it so you can review it later or send us a request for assistance and we'll get in touch to help.
If you would like to order online you will need some key pieces of information in order to complete the process. You will need to have handy your driving licence, bank information and employment details. This information is required to apply for finance.
The online process can take between 20-30 minutes and there is help available along the way via phone, email or live chat.
I have a question about Ordering Online, who can help me?
Our Online Sales Support Team are available 8am-8pm Monday/Friday and 10am-4pm Saturday/Sunday/English Bank Holidays.
Please call on 0800 042 2255, Email: citroenonlinesales@citroen.com or through Live Chat.
Our network of UK Retailers will also be happy to assist.
What finance options are available online?
PCP (Personal Contract Purchase) is currently the only available finance option on this website.
Other finance options are available but currently only through our network of Citroën retailers.
What is PCP finance?
PCP means Personal Contract Purchase and is a way of financing a vehicle purchase.
With Personal Contract Purchase (PCP), you can purchase your vehicle with a deposit, monthly payments and, if you wish to own the vehicle at the end, a balloon payment (also know as the Guaranteed Future Value). Since you won’t have to pay for part of the car until the end of the contract, this gives you additional flexibility.
I currently own a car. Can I use it as a part exchange?
If you currently own a car you may want to part exchange this for a new vehicle.
On this website , we are able to give you an estimated valuation for your current car for guidance purposes only.
However, our network of Citroën retailers will be able to assist you further with your current car and, after inspection, give you a firm valuation for your current car.
If I order online, how long it will take for me to get my new car?
During your online journey, we will show you an indicative lead time to build one. However, we do have stock of certain vehicles and may be able to offer you an earlier handover if that is convenient.
If you need a very quick delivery, please contact us and we can explain what vehicles are currently available. Or you can always contact our network of Citroën retailers.
What happens if I want to make a change to my online order?
If you want to make any changes to your order, please contact our Online Sales Support Team who are available 8am-8pm Monday/Friday and 10am-4pm Saturday/Sunday/English Bank Holidays on 0800 042 2255 or citroenonlinesales@citroen.com or through Live Chat.
Or contact your selected retailer directly.
How do I find my local Citroën Retailer?
You can find the contact details of your nearest Citroën Retailer on the Online Store Locator as you progress through your online order.
Or, you can find them directly by clicking here.
Who is supplying my new vehicle?
Please see the Citroën store Terms and Conditions here at the bottom of the page that will explain the roles of the different partners in the order online process. But your order will be placed with your prefered Citroën retailer.
How to use a promo code?
To use a promo code, on CItroën Store, simply pick the model and trim that you're interested in, personalise it the way you like and then go to the Order Summary page by clicking Continue. On the Order Summary page, you'll see a box labelled ADD A PROMO CODE. Simply add the code you've been given into this box and then click on the Apply button to receive the discount.
Note - only one valid Promo Code can be applied to an Order.